Jak Jeździ się w Jeep Compass 4XE 1.3 GSE Turbo Poznaj Samochód na Każdą Porę Roku
Jak to w motoryzacji bywa, nowości nie brakuje i dobrze! Samochód na każdą porę roku jest na wagę złota. Poradzi sobie w każdych warunkach atmosferycznych. Ten kolosalny samochód wzbudza respekt. Jeżeli wiesz czego potrzebujesz w aucie z prawdziwego zdarzenia, to na pewno polubisz nową, liftingowaną wersję Jeepa Compass. Oto zebrane wnioski z do tej pory dostępnych testów tego samochodu. Poczuj wiatr we włosach i moc w rękach, to prawdziwa maszyna do jazdy.
Na pierwszy rzut oka Jeep Compass 4XE 1.3 GSE Turbo jest masywnym samochodem. Jego przód to prawdziwa paszcza wielkiego auta. Cztery koła i podwyższone podwozie poradzą sobie w każdych warunkach pogodowych, nawet na zaspach śniegu i piachu. Tył samochodu robi podobne wrażenie. To naprawdę masywny pojazd na długie i dalekie podróże. Sprawdzi się również w codziennych podjazdach do pracy. Ten typ samochodu budzi prawdziwe poczucie bezpieczeństwa.
Nowy odświeżony wygląd oraz zmiany we wnętrzu auta przyciąga wzrok kierowcy. Oferta Jeep Compass 4XE jest tak zmieniona, że nawet najnowocześniejsze auta i zróżnicowane ceny nie mają z nią szans. Ta hybrydowa wersja sprawdza się w każdych warunkach pogodowych.
Zmiany wnętrza dużo zrobiły. Auto ma charakter i pozwala poczuć się panem swojego pojazdu. Elegancja Francja zawitała również do Jeep Compass 4XE, a dodatkowo zyskała wygląd premium. Deska rozdzielcza została wzmocniona przez srebrną listwę. Nawet wywiewy nie psują całego wizerunku samochodu. Twórcy pomyśleli o dużym ekranie systemu informacyjno-rozrywkowego. Jest on sporych rozmiarów, co sugeruje, że samochód ten ma być wersją dbającą o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Widoczne litery i wszelkiego rodzaju informacje zapewniają lepszy komfort kierowania. Kierowca nie musi się martwić o powiększanie ekranu.
Miłośnicy jazdy samochodami docenią takie rozwiązanie. Bezpieczeństwo dla wielu kierowców jest priorytetem. Miło będzie zaprosić rodzinę do wnętrza, które prezentuje się ekskluzywnie. Dbałość o szczegóły i schludność jest podstawą dobrze prezentującego się samochodu.
Kierownica jest solidna i masywna, tak zresztą jak cały samochód. Konsolę wyposażono w elementy sterowania, których wielkość jest dopasowana do masywnego wyglądu całości. Całość została zrobiona z jakościowych materiałów, które tłumią wszelkie dźwięki. Można dopracować system informacyjny, aby był bardziej intuicyjny ale wiemy, że IT przechodzi zmianę designu, do którego trzeba się przyzwyczaić. Dla niektórych kierowców zegary wyświetlające czas i informacje będą nieco chaotyczne. Jednak tak jak w przypadku intuicyjności, tak tez i do zegarów można się przyzwyczaić.
Jeep Compass 4XE to egzemplarz, który oparto na hybrydzie typu plug in na turbodoładowanym silniku 1.3 GSE Turbo. Jak podają motoffakty moc systemowa tego pojazdu wynosi 240 KM, a napęd na cztery koła jest kontrolowany za pomocą 6-biegowej skrzyni automatycznej. Jest to rozwiązanie elektryczne, którego cały mózg znajduje się z tyłu pojazdu. Silnik spalinowy ma moc 180 KM o obrotach 270 Nm. Natomiast silnik elektryczny ma moc 60KM i 250 Nm obrotów. Bateria trakcyjna ma zapewnić 47 kilometrów jazdy bez konieczności ładowania, o pojemności 11,4 kWh.
Miłośnicy mocnych wrażeń nie mieliby na co narzekać, ponieważ przyspieszenie tego auta wynosi 7,3 sekundy do wartości 100 km/h. Maksymalnie wyciąga 200 km/h – co czyni go jeszcze bardziej ciekawym pojazdem.
Jak widzisz Jeep Compass 4XE to samochód zdalnie sterowany. Ma automatyczną skrzynię biegów. Jest to też samochód elektryczny. Jednak jeżeli zużyjesz baterię, to masz szansę na wykorzystanie silnika spalinowego. Taka hybryda robi wrażenie bardzo bezpiecznej jazdy. Wytrzymałość i swobodna jazda w każdych warunkach oddaje wizerunek tej oferty motoryzacyjnej.
Źródło: motofakty.
Miałem okazję przejechać się tą maszyną. Przeżycie nie do opisania, daje radę w różnych warunkach. Niestety nie na każdą kieszeń.